Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Θεία Νίκη makes me high...




Καλησπέρα,καλησπέρα(το έχω κλέψει από τον Θεοδωράκη αυτό)νομίζω ήρθε η ώρα να σας συστήσω την πραγματική μου θεία,δηλαδή την αδερφή της μαμάς μου και για μένα την μαμά μου 2!!
Χωρίς σάλτσες και περιττό μπλα μπλα θα αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν για μένα...καλά θα πω και 2 λογάκια... αφού με ξέρετε!
Την αγαπώ κυρίως γιατί ξέρω ότι με αγαπάει κι αυτή..και μ'αγαπάει πραγματικά...με unconditional love όχι γιαλαντζί αγάπες!
2ον...είμαστε το ίδιο ζώδιο! Τζαναμπέτηδες σκορπιοί...δεν κατάλαβα?!!έβηξε κανείς??ααα..Ε άρα καταλαβαινόμαστε...υπάρχει δέσιμο πώς το λένε!
3ον...η Νίνη-έτσι τη λέει η μαμά-δουλεύει στη Sedici,μια φοβερή εταιρεία με παππούτσια που λατρεύει η μαμά και κουτάκια που λατρεύω να μασουλάω εγώ...μιλάμε για ανακυκλωμένη συσκευασία,φοβερή για τα δόντια μου!
εδώ με κρατάει η μαμά να μην ξεσκίσω σε κομμάτια το καπάκι..γκρρρ

4ον...Η θεία μου με θέλει συνέχεια μαζί και δεν συμφωνεί να μένω σπίτι.Πηγαίνουμε μαζί για ψώνια,καφέ,εκδρομές στη θάλασσα και όπου αλλού βάλει ο νους σας...πως να μην την αγαπώ??γίνεται,δεν γίνεται!!

5ον...Παίζουμε μαζί μέχρι τελικής πτώσεως!!δικής της πάντα γιατί εγώ αντέχωωωωωω....την δαγκώνω,την κηνυγάω,της πηγαίνω κόκαλα,μπάλες και όλα τα κουκλάκια που έχω από το ικέα...μου βάζει το λεμόνι πάνω στο καλοριφέρ αλλά μου το πιάνει όταν χώνεται κάτω από τους καναπέδες...πάμε πιλοτή για ξέφρενο κυνήγι γατών και μετά μπανιέρα για δροσερό νεράκι!!
Αααα στο σπίτι της τα κάνω όλα μπάχαλο,συν ότι κατουράω ότι θέλω χωρίς να φοβάμαι!Δείτε,δείτε..







εδώ παίζουμε κρυφτό..



waterrrrr....


Αυτή την τελευταία την έβαλα για να δείτε γιατί θέλω συνέχεια αγκαλίτσα από τη θεία νίνη χιχιχι..









Λοιπόν,ολοκληρώνοντας θα ήθελα να πω κάτι στη Νίνη μου αλλά ιδιαιτέρως μην ακούτε...
Γκουχ,γκουχ(ο ασπρόμαυρος σκύλος ξερόβηξε και είπε):
''Νίνη μου σε αγαπάω πάρα πάαααρα πολύ και δεν θέλω να σταματήσεις να με αγαπάς κι εσύ κι επίσης να μη σταματήσεις να φοράς κι εκείνο το άρωμα μμμμμ...Ααααα και στο ξεκαθαρίζω, αν πάρεις άλλο σκυλί να ξέρεις θα φαρμακωθώ...θα ζηλεύω πολύ και δεν θα σου μιλάω για 5 ολόκληρα λεπτά...Είσαι η πιο πανέμορφη,η πιο πανέξυπνη και η πιο γοητευτική και ταλαντούχα θεία που έχω γνωρίσει ποτέ στη ζωή μου!!!!! Σ-Α-Γ-Α-Π-Ω!!!!!
Φέρε και κανα κοκαλάκι καθώς έρχεσαι..ολόκληρο εγκώμιο σου έπλεξα...πλάκα κάνω!


Α+Ν= love,big love!

2 σχόλια: