Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Οι γονείς μου οι καλοί (Μέρος βου)

Κι εκεί που σκεφτόμουνα να βρω να πω κι άλλα για τους γονείς μπας και τ'ακούσουν κι έχω κι εγώ κανα δωράκι γιορτινές μέρες που έρχονται, μου ήρθε μια φαεινή ιδέα!! Να σας γνωρίσω τους φίλους τους...γιατί ως γνωστόν ο σοφός λαός λέει,δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιός είσαι..τί καλύτερο λοιπόν σκέφτηκα!!
Σας παρουσιάζω με πολύ τιμή και συγκίνηση(μπουχουχου) τους φίλους της μαμάς και του μπαμπά!

Η θεία Γιάννα η τρυφερή(σαν την καρδιά ενός μαρουλιού)..

Η θεία Γιάννα είναι φίλη πρώτα της μαμάς και μετά του μπαμπά,είναι έξυπνη,ευαίσθητη, ξανθιά και έχει και πράσινα μάτια!! Στις φωτογραφίες βγαίνει πάρα πολύ ωραία και οι άλλες φίλες της μαμάς όλο γκρινιάζουν γι'αυτό!Ανεπιτήδευτα σας λέω...Η Γιάννα έχει ένα κακό όμως...ξέρει να με ψυχολογεί κι έτσι πιστεύω ότι έχει καταλάβει ότι την περιτριγυρίζω συνέχεια για τη σκυλίτσα της τη Νάλα! Μα μου είχε πει ότι θα την φέρει σπίτι να παίξουμε,ακόμα περιμένω!

Η θεία Δέσποινα η cool...
οκ νομίζω ότι δεν θα βάλω φώτο για τη θεία Δέσποι γιατί μετά θα λέει στη μαμά ότι δεν της αρέσει...είναι τελειομανής κι έτσι δεν ευχαριστιέται με μέτρια αποτελέσματα!!
Τη θεία Νένα την αγαπώ γιατί μου λέει γλυκόλογα και μου χαιδεύει το κεφάλι και γιατί νομίζω ότι μαρέσει και λίγο...μην το πείτε!Άντε θα βάλω μια φώτο κι ας γκρινιάξει θα το υποστώ..
εδώ είναι στα Κουφονήσια,πήγανε όλοι μαζί κι εμένα δεν με πήρανε!!ΦΤΟΥ τους!!

Η θεία Νάντια η τσαχπινογαργαλιάρα...

Καλέ αυτή την θείτσα την αγαπώ πολύ,είναι αστεία και χωραταντζού και παίζει και μαζί μου!!
Με ταίζει κιόλας κρυφά κάτω από το τραπέζι χιχιχι....σ'αγαπώ θεία Νάντια κι ας είσαι μακριά στην ξενιτιά!! Όταν έρθεις θέλω αγκαλίτσα.... (.)(.)......ξέρεις εσύ!!

 Ο θείος Νίκος ο δεν σηκώνω κουβέντα...

για τον θείο Νίκο δεν θα πω πολλά....είναι το πρότυπο μου!!Δυνατός,αποφασιστικός,αρρενωπός και πάνω απ'όλα πυροσβέστης....ζεί στην περιπέτεια αυτό είναι που ζηλεύω πιο πολύ κι όταν μεγαλώσω θα γίνω σκύλος-πυροσβέστης....οι άλλοι γιατί πάνε στην αστυνομία,δεν κατάλαβα!!Το σώμα με χρειάζεται,αν και γενικά ανάβω φωτιές με τις κλανιές μου!!

Ο θείος Ρήγας ο πολύτροπος...

επιτέλους έφτασε η ώρα να μιλήσω για τον θείο που τόσο αγαπώ!!! Πρώτα-πρώτα ο Ρήγας είναι μάστορας... και αυτό μου αρέσει πολύ.....φτιάχνει και συναρμολογεί ότι θες,βάφει,καρφώνει και βάζει ράφια...είναι πολυμήχανος και εφευρετικός...τρελαίνεται για την οργάνωση και όλα τα έχει τακτοποιημένα...η μαμά μου τον αγαπά πολύ για όλα τα παραπάνω κι έτσι τον αγαπώ κι εγώ....!!Μαζί μου παίζει με τις ώρες...με αφήνει να τον δαγκώνω,να τον κλάνω και το καλύτερο φέρνει μαζί του και τη φίλη του τη Νέλη την οποία γουστάρω τρελά και την βλέπω ερωτικά!!Μεταξύ μας όταν έπαιζε τις προάλλες move και ήταν απασχολημένη προσπάθησα να της πηδήξω το πόδι....νομίζω λίγο τα κατάφερα!Εντάξει τώρα μην της το πείτε,γιατί θα στενοχωρηθεί πολύ κι η μαμά που την συμπαθεί γιατί πέρασαν στην ίδια σχολή...

And last but not least....ο θείος Γκόλφης ο τρελός!
Ο σημαντικότερος λόγος που ήθελα να σας συστήσω το θείο Γκόλφη είναι ο εξής: ο θείος Γκόλφης τρώει....και όταν λέμε τρώει,τρώει τελείωσε!!
Γι'αυτό τον αγαπώ κι εγώ και οι γονείς μου...καλά όχι μόνο γι'αυτό....τώρα είναι σε φάση διατροφής αλλά όταν φτάσει στον επιθυμητό στόχο θα ξεκινήσει πάλι,έτσι δεν είναι θείε??Αυτόν τον θείο τον αγαπώ περισσότερο από κάθε άλλον και του το δείχνω....νιώθω ότι καταλαβαίνει την ευαίσθητη πλευρά μου λόγω της καλλιτεχνικής του ιδιότητας...και φυσικά για ένα λόγο ή μάλλον για δύο λόγους ακόμα....1ον)γιατί έχει εδώ και χρόνια τον φίλο μου τον Τσίκο και τον αγαπά πολύ, ακόμα και τώρα που ο τσίκος δεν είναι και πολύ καλά...μην στενοχωριέσαι θείε κι αν πάθει κάτι ο Τσίκο θα έρθω εγώ σπίτι για λίγο καιρό...θα την περάσουμε τζάμι!! 2ον) γιατί τα έχει με τη θεία Λένα....η οποία έχει πολύ μαλακά μαλλιά και θέλω να τα τρώω με μανία,την κρυφογουστάρω κι αυτή μεταξύ μας!!

Ααα....ο θείος Γκόλφης τις προάλλες μου έφτιαξε κι αυτό με την αφεντομουτσουνάρα μου....θαυμάστε κόσμε τον Άρη τον greek-god xixixi...


                   Σας αγαπώ όλους!!!   τσάοοοοοοο.....

3 σχόλια: