Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Οι γονείς μου οι καλοί (Μέρος α)

Χαιρετώ τα όμορφα πλήθη!
Το ξέρω χάθηκα αυτές τις μέρες αλλά ένα ελαφρύ πρόβλημα υγείας στο αριστερό μου χέρι ή αριστερό μπροστά πόδι, όπως το προτιμάτε, δεν μου επέτρεπε να πληκτρολογώ!! χοχοχο...τώρα ευτυχώς όλα καλά!
Που λέτε,θεώρησα σωστό στην αρχή της γνωριμίας μας και σαν ένας σκύλος που σέβεται τον εαυτό του να σας μιλήσω για τους γονείς μου! Μπορεί να μην είναι οι βιολογικοί μου γονείς όμως εγώ αυτό που έχω καταλάβει στα 2 χρόνια της ζωής μου είναι πως γονείς σου είναι αυτοί που σε μεγαλώνουν με αγάπη,φροντίδα,προδέρμ και τα σχετικά και όχι απαραίτητα οι βιολογικοί!
Επομένως το ελάχιστο που μπορώ να κάνω είναι να πω δυό καλά λογάκια γι'αυτούς..πρώτα απ'όλα η μαμά μου γιατί είμαι και gentleman!

Η Μαμά  Lilly..

Ότι και να πώ για την μαμά θα είναι λίγο! καλά ότι είναι όμορφη το βλέπετε και μόνοι σας έτσι,τα λόγια περιττεύουν!! Και μιλάμε για φυσική ομορφάδα ε, ούτε εξτένσιονς ούτε ενθέματα ούτε τίποτις,όλα γνήσια!
Για τα υπόλοιπα που δεν βλέπετε θα σας μιλήσω εγώ! Βασικά η μαμά μου πρέπει να είναι πάρα πολύ έξυπνη! Όλη την ώρα διαβάζει...μα βιβλία μα εφημερίδες μα περιοδικά,κόμικς free press, sites, blogs και ότι άλλο βρούν τα χέρια της!!Και λέω βρούν γιατί τα χέρια της τα βρίσκουν όλα!! Ακόμα και τα κόκαλα μου που τα πετάω όπου να'ναι μέσα στο σπίτι...ή τα λεμόνια μου όταν χάνονται μυστηριωδώς από μπροστά μου!! Όλα μα όλα!! Μα είναι φοβερή..
Δεν υπάρχει επιθυμία μου που να μην την έχει υλοποιήσει! Πεινάω? Λέει στον Β να μου βάλει να φάω, τελειώνει η τροφή μου ή τα πανάκια που έχω αντί για wc? Λέει στον Β και πάει και αγοράζει!!Μπάνιο με κάνει μόνη της γιατί  λέει ότι  ο Β μπορεί να με πνίξει!! Αλλά μετά με χτενίζει ο Β γιατί το κάνει καλά! Στα χαδάκια, τις αγκαλίτσες, το τρίψιμο της κοιλίτσας μου όταν τρώω πολύ και με πονάει είναι απλά φ-αν-τ-α-σ-τ-ι-κ-ή!!

Αυτoύ του τύπου η αγκαλιά μου αρέσει πολύ γιατί μου τρίβει την κοιλιά και παράλληλα μπορώ να βλέπω πεντακάθαρα τί φαγώσιμο υπάρχει πάνω στο τραπέζι!
Την αγαπώ! Της κάνω και νάζια! Και την κοιτάω με περίλυπο ύφος και βλέμμα έτοιμο να δακρύσει όταν θέλω κάτι μάντλι, ντίπλι!
Μόνο ένα πράγμα δεν αντέχω στη μαμά! Και της το έχω πεί αλλά δεν θέλει να τ'αλλάξει!
Είναι cleaning-maniac!! Ενώ εγώ λερώνω,βρωμίζω και αφήνω τις βρωμότριχες μου παντού και με μανία! Έχω δοκιμάσει τα πάντα και εγώ και ο Β!
Μάλιστα τον τελευταίο καιρό έχει κολλήσει και ο Β!! Από εκεί που τον είχα με το μέρος μου!
Δεν ξέρω τί θα κάνω με αυτό το θέμα! Θα το αφήσω για τώρα και βλέπουμε εν καιρώ..


Ο μπαμπάς Β..... ( ή μπάμπης για εσάς!)

Ο μπαμπάς Β είναι φοβερός! Αρχικά θέλει να κοιμάται συνέχεια όπως εγώ,να τρώει συνέχεια όπως εγώ και να πηγαίνει βόλτες όπως εγώ! Τον γουστάρω πολύ τώρα τί να λέμε! Περνάω τέλεια μαζί του!!
Αλλά....δυστυχώς στη ζωή υπάρχει πάντα ένα αλλά!!
Λείπει συνέχεια από το σπίτι!
Στη μαμά λέει ότι είναι στη δουλειά,στους φίλους του ότι είναι στο μαγαζί αλλά εγώ έχω καταλάβει την αλήθεια! Ο Β μου έχει και άλλο σκυλί ή μάλλον σκυλιά! Και δεν θέλει να το πεί για να μην πληγωθώ,εγώ όμως έχω μύτη και αυτά δεν μου ξεφεύγουν!! Τέλοσπάντων ας μην τα θυμάμαι τώρα αυτά..
Όμως τον αγαπώ και αυτόν και μάλιστα λίγο πιο πολύ από τη μαμά και λίγο λιγότερο από το φαγητό μου! Αυτός εξάλλου με έφερε στο σπίτι..χωρίς αυτόν δεν ξέρω τί θα ήμουν στη γη! Ίσως αλήτης να'μουνα, να'χα κατάστραφεί!
Αυτή είναι μια πολύ ρομαντική φωτογραφία! Πρίν με αποκτήσουν όμως! Βλέπετε κι εσείς την απογοήτευση και το άδειο τους βλέμμα έτσι??

ok guys σας αφήνω για τώρα,τα ξαναλέμε αύριο!
take care!
μουτς!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου